Jeśli mnie odwiedzasz, zostaw jakiś miły komentarz :)

czwartek, 18 kwietnia 2013

Domek na drzewie - CT

Od dawien dawna marzeniem amerykańskich dzieci było mieć swój domek na drzewie. Taką swoją małą prywatną posiadłość, do której dorośli nie mogli by zaglądać a nawet by się tam nie zmieścili.
Niestety wielu ludziom marzenia z dzieciństwa się nie spełniły wobec czego są i tacy, którzy realizują je już w życiu dorosłym.
I tak oto przegladając zdjęcia jednej z wycieczek natknęłam się na te, które zrobiłam podczas przeprawy promem przez rzekę Connectiuct drogą Ferry Rd, Chester, CT, którą można dojechać do wspomniaego w poprzednim poście Gillette Castle.
Co widać na zdjęciach? Domek na drzewie, czy też drzewo prawie w domku? 
Przyznać trzeba, ze to bardzo sprytne i nie naruszajęce ekosystemu rozwiązanie.

A Wy wybudowali byście sobie dom z takim pięknym drzewem na tarasie?

6 komentarzy:

  1. Super jest taka ekologiczna architektura. W przyszłym sezonie mam zamiar zbudować domek na drzewie dla moich wnuków. Mam nadzieję, że się ucieszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite rozwiązanie, które dało mi do myślenia. Tak się składa, że mam właśnie wszędzie na podwórku porozkładane rusztowania szerokie, żeby skończyć budowę domku na drzewie. Myślałem o tym, żeby schody wyrzeźbić w pniu, jednak chyba dobuduje je osobno. Drzewo ma swój urok i niech tak pozostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz piekny i otwarty umysl. Cieszę się, że znalazłeś alternatywne rozwiązanie :)

      Usuń
  3. Moja córka zawsze marzyła o domku na drzewie i w tym roku podjąłem się budowy. Potrzebna była wyrzynarka, wielopiła do desek i trochę mniejszych narzędzi. Efekt końcowy zachwycił nawet mnie.

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam cały świat za dobre słowo.

Strony

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...